FAQ - Om fragt og levering


Kan man selv afhente sine vare ?
Svar:
 Nej det kan man ikke.



Hvilke former for fragt bruger i ? 
Svar: 
Vi benytter De Danske Fragtmænd samt Post Danmark. Vi vælger altid det mest sikre og det billigst mulige valg til dine varer. Ved varer direkte sendt fra vore leverandøre ( typisk tunge og store artikler ) er det leverandørens valg af fragt og deres priser.



Kan i levere til hele danmark ?
Svar: 
Ja vi levere til alle adresser incl. brofaste øer på selve adressen.( se evt. vores sidebanner om fragt og levering ) Ved levering til øer med færge, vil varen blive leveret ved færgehavnen.



Hvorfor er fragtpriserne så dyre ?
Svar:
 Vi har besluttet at du som kunde skal kunne gennemskue vores priser.Vi tager derfor kun den reelle pris på vores varer og den reelle pris på fragten, i stedet for at lægge en del af fragtpriserne på vores vare og så reklamere med enten med billig eller ingen fragt. Vi skal ikke tjene på fragten og tager derfor de priser som vores fragtfirmaer forlanger alt efter vægt og volumen. Den holdning syntes vi er mest reel og gennemskuelig for dig. Ved direkte levering fra leveradør er det deres priser.



Hvordan ved jeg hvad fragtprisen for mine varer bliver ?
Svar:
 Når varen er bestilt, vil du altid modtage en ordrebekræftelse hvor fragtprisen står. Ligeledes kan man ved ønsket om tilbud se fragtprisen.



Hvor lang tids levering har I ?
Svar: 
Vi bestræber os på at levere de bestilte vare så hurtigt som muligt. De varer vi har på lager, forsøger vi at afsende inden for to dage. Ved bestilling i special mål eller store mængder kan der dog gå yderligere nogle dage. Ved bestilling af glasmontre skal man påregne en leveringstid på 2 -3 uger.

Ved ordrebekræftelse skriver vi altid den ca. afsendelses dato på.



Hvilke oplysninger skal I have ?
Svar: Vi beder altid om en mail med fakturerings samt leveringsadresse og meget gerne også hvilke varer  der bestilles.